lundi 4 avril 2011

Une fille & son lézard / A girl & her lizard - DT Scrapbook ta vie

Voici une création fait à partir d'une photo de ma fille que j'aime beaucoup. J'aime la façon dont le lézard se tient sur son épaule. C'est page est réalisée avec les papiers Prima "Madeline" de mon kit DT que j'ai eu. / This is a creation made with a picture of my daughter that I really like. I like the way the lizard stand on her shoulder. This layout was made wit the paper Prima "Madeline" that I receive has a DT kit.vu rappoché des fleurs et du lézard / close up of the flowers and the lizard.
Matériel / Supplies:
Papier/Paper: Prima Madeline
Fleurs/Flowers: Prima Madeline
Feuilles/Leaves: Prima green leaves
Lettrage/Lettering: October afternoon
Encre/Ink: Distress vitage photo
Ruban/Ribbon: Dentelle prima blanche et aqua,

post signature

2 commentaires:

Jolanda a dit…

amazing very very pretty!!!

Cappucine1978 a dit…

Très jolie page :)